fredag 5 november 2010

Blinka lilla stjärna där....


Blev så himla sugen på att sy ngt i det nya stjärn tyget så jag gav mig på en beställning på en gång. Jag tycker de blev jätte fint iaf och jag tror att lilla L oxå ska bli nöjd. Hennes mamma verkade iaf nöjd:) Mamma C köpte en mössa i samma tyg till sig själv oxå.

Julen närmar sig och jag har köpt tyger så jag ska sy adventskalender. Förra året köpte vi 24 klappar till lillkillen här hemma.. oj oj han badade i paket hela december så när väl julafton kom blev de nästan lite mkt klappar. Adventskalendern kommer därför inte ha 24 fickor utan istället 4 fickor en för varje advent. Jag återkommer med resultatet...

2 kommentarer:

  1. Hej! Hur lång tid tar det att få en mössa, vantar och ev dreggellapp? /Bea

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hur fort behöver du dem? Jag kan ordna de fort dvs på ngn dag eller två om de behövs.

    MVH/Anna-Maria

    SvaraRadera