onsdag 3 november 2010

Halsduk till morfar!



Har sytt en scarf till min pappa, de är svart på ena sidan och lila och turkos randig på andra sidan. Jag tror att de kan va snyggt att vika ner kanten lite så som den första bilden visar.

Jag har haft lite byteshandel!
Jag har sytt mössor och fått två fina armband av S. Tack så jätte mkt de är jättefina!
(Jag kan maila kontakt uppgifter på S om ngn är intresserad av att köpa hennes smycken).

Å så har jag fått en fin väska av allakansy och hon har givetvis fått mössor av mig. Väskan är till lillskruttan här hemma men det kommer nog dröja innan hon kan ha den själv. allakansy håller på med massa olika hobby pyssel, hon syr och stickar å virkar mm. Gå in å kika på hennes blogg så får ni se allakansy.
Det här kittet är skickat till P hoppas det passar och värmer!

1 kommentar:

  1. åh va du är söt som lagt ut bild på smyckena från mig,, Men S är lillsyrran,, L är jag ;-)

    SvaraRadera