onsdag 3 november 2010

Förväntansfull som på julafton!


Idag har jag hämtat ett paket på posten med nya tyger. Jag är alltid lika förväntansfull och tycker att det är så spännande att öppna paketet och kika på tygerna. Denna gången har jag beställt tygerna från JNYdesign och det är första gången jag beställer där. Jag får säga att jag är väldigt nöjd, tygerna är vad jag förväntade mig. Så nu ska här sys! Min kära sambo fick välja ett tyg som jag ska sy en till mössa till honom i. Det är det grönvita på bilden. Han tror att det kommer bli en storsäljare, vad säger ni? Jag tycker oxå det är fint. Ni får nog snart se en bild på mössan till honom, och kanske på honom.


Jag älskar stjärnor och randigt. Stjärnor främst till barnen då. Jag har försökt hålla mig borta från stjärnoran på barnmössorna men nu kan jag inte längre:)

I lördags va de symässa här i Göteborg som jag hade planera att gå på och längtat en del till. Jag fick tom en fribiljett då jag va på symässan i borås. Men när lördagen väl kom så tog jag mig inte för att åka iväg. Barnen hade varit sjuka hela veckan å jag hade en heldel beställningar som låg å väntade på att bli sydda. Och jag hade just beställt tyger. Jag beslutade mig för att stanna hemma och nyttja tiden till att sy istället vilket jag grämer mig lite över nu i efterhand.. Men men de går fler tåg!

Sydde sambons mössa redan ikväll så jag kompletterar med en bild på en gång:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar