söndag 31 oktober 2010

Mössor & haklappar i nya tappningar!

Jag har haft sjuka barn här hemma i veckan så det har blivit väldigt lite sytt. Som tur är har jag världens bästa föräldrar som kom hit i helgen så jag fick lite tid att sy så nu är jag i ganska ok fas med mina beställningar. Tack mamma och pappa!

Jag har fått hem lite nya tyger som jag har sytt några mössor i som ni ser.



Här ser ni samma mössa båda ovan och nedan även om färgen är lite olika på bilderna... Den nedre bilden är mer korrekt färg.


 Den här sjalen/fuskpolon är till P som är drygt 2år. Han har även beställt mössa å vantar å samma tyg. Min pappa vill ha en likadan halsduk....

 Har fått min första beställning på mathaklapp till en kille så jag fick köpa lite nytt vaxduktyg då han inte ville ha en röd å vit randig:) Jag har samma prickiga vaxdukstyg i lila oxå om det är ngn som vill ha.
Jag har satt halsknäppningen på sidan så den enkelt kan knäppas på framifrån å så ett band att knyta runt midjan så den sitter på plats. Jag ville gärna att matfickan stod ut lite så att maten verkligen trillade ner i den så till slut lyckades jag få till det ok.

 Jag har lite fler nya tyger som jag visar inom kort när jag lyckats fota dem.

1 kommentar:

  1. Du är så duktig tjejen!! Vill beställa massor men får hejda mig lite ett tag ;) Hälsa din trevliga gubbe och krama dina sjuka barn från mig. Många kramar Sandra med fam i Skövde

    SvaraRadera