lördag 29 januari 2011

Tävling, du får välja pris själv!!!

Jag har länge funderat på vilka det är som är inne på min blogg å läser så nu tänkte jag ha en lite tävling så kanske jag få reda på vilka några av er är :). Antal sidvisningar har för ett tag sedan passerat 2000 vilket känns roligt...

Lägg en kommentar på det här inlägget så får du en lott, länkar du till min blogg från din blogg eller facebook så får du två lotter. Skriv i kommentaren om du ska ha en eller två lotter. Glöm inte att ange namn och mail i kommentaren om du inte är inloggad. Jag drar sedan en vinnare som då får välja något av det jag syr.

Tävlingen håller på tom 28 feb.

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt med tävling, den vill jag vara med i ;0)
    Kram j.

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Jag vill med tävla ju!!
    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  3. Ha det är väl klart att man ska vara med och tävla! :-) kram ulrike

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hittade hit via en annan blogg.
    Vilka smarta mathaklappar du syr, det extra bandet runt om hade mina två behövt när dom var små!
    Jag vill förståsss också vara med och tävla...

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas också på tur. En vårmössa eller något annat fint till mig eller tjejerna, skulle sitta fint :)

    SvaraRadera
  6. Självklart vill jag också vara med, och nu länkar jag från min blogg till dig =)
    Jättefina plagg du syr! Jag är imponerad!!! Önskar jag själv hade en liten del av den kreativa förmåga du sitter på =)
    Kram Mariah

    SvaraRadera
  7. så klart jag vill vara med :) du är jätteduktig!
    Jag vill ha två lotter :)

    //Helena, www.bornedal.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Madeleine Freiholtz4 februari 2011 kl. 14:44

    Jag vill ju också vara med och tävla.
    Vad är det man säger: Det viktiga är inte att delta utan att vinna ;)
    Kolla in min facebook!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Måste bara säga att haklapparna med band i ryggen är verkligen toppen!

    Ha det bra!

    //Sofia

    SvaraRadera
  10. Klart man ska vara med o tävla!
    Jag länkar till bloggen på facebook, så hook me up med två lotter! :)
    Hoppas allt är bra med er nere i söder.
    //Linda Rickheden

    SvaraRadera
  11. Jag tar o länkar jag också, så jag också får två lotter.
    /Kusin vitamin, alias Johan

    SvaraRadera